• Fra 0 til 100 km/t med Facebook-annoncering

Fra 0 til 100 km/t med Facebook-annoncering

blkfng rådgiver om og varetager Facebook-annoncering på vegne af alle typer af virksomheder. Vi bruger verdens største sociale platform til at få specifikke budskaber ud til lige netop din målgruppe.

Facebook har skabt en salgskanal i verdensklasse. I de seneste år har Facebook vundet væsentlige markedsandele, og har samtidig formået at skabe et unikt greb om de enkelte brugere. Facebook er der altid – i fritiden, i skolen eller på job.
Det betyder, at din virksomhed har fået en åben dør til nye og eksisterende kunder, som ikke tidligere har stået åben. Det betyder dog også, at den samme dør står åben for dine konkurrenter, og mange af dem er sikkert allerede gået ind af den.

Din virksomhed er udgangspunktet

Når du vælger at lade blkfng stå for facebook-annonceringen, kommer du også til at spille en vigtig del af opstarten. Vi har en række idéer til fremgangsmåden, men da du kender din virksomhed, dine produkter/ydelser og din målgruppe bedst, vil en god dialog være første skridt på vejen.

Vi har ikke standardpakker, som kan trækkes ned over de virksomheder, der henvender sig til os. Hos blkfng er den enkelte virksomhed unik, og derfor skal markedsføringen også være det.

  • Målret mod dine kundeemner


Fokus på ROI

Når målsætningen er sat, arbejder vi med at indsnævre antallet af personer dine annoncer vises for. Det kan lyder mærkeligt i de flestes øre. Vi har ikke fokus på at nå mange, men på at nå de rigtige. Der er ingen idé i at nå 1.000 mennesker der ikke køber noget i din butik, hvis du ved at målrette bedre, og sandsynligvis også billigere, kan få 2 købere i hus.

Når du overvejer ovenstående, bør du huske på at Facebook afregner efter CPM (cost per thousand impressions). Det simple mål er derfor, at skabe mest mulig omsætning for hver krone du investerer i reklamer, ved at sørge for at du rammer de rigtige personer.

Samarbejde mellem marketingkanaler

Facebook kan noget. Google AdWords kan noget andet. Sammen er de en giftig duo. Ved at sørge for at fastlægge en fælles strategi for alle marketingkanaler, vil det eksempelvis blive muligt at opbygge et net, hvor alle der ikke konverterer via Google AdWords, efterfølgende bliver mødt af annoncer på Facebook. Med Facebook er det kun fantasien der sætter grænser. Hvis du vil vide mere om dine muligheder, er du meget velkommen til at kontakte mig.


Kan jeg hjælpe ?

Send os en besked så kontakter vi jer